onsdag 30 september 2009

THE BEST summer '09

Då var den bästa sommaren i mitt liv över... Jag kan inte beskriva med ord hur underbart, roligt, galet och sinnessjuk sommaren det har varit! Jag älskar varenda själ från familjen - STAFF '09! Det vi har genomgått denna sommaren tillsammans är obeskrivligt, så mycket människor man träffat denna sommaren, har jag inte ens gjort under hela mitt liv (jo kanske, men ändån). Och hur kan man ha så in i helvetes roligt varje kväll? Varje dag & kväll är en fest, du jobbar åt ett disco, i mitt fall Den Glade Viking, som har öppet 7 dagar i veckan, 24 timmar om dygnet, ditt jobb är att festa.. och ändå tröttnar du aldrig! Jag älskar det!

När folk frågar, "berätta vad som hänt", "berätta allt sjukt", "ni måste haft skit kul?" är det alltid lika svårt att svara, för varje dag hände någonting, varje dag var det något sjukt med, och om vi haft skit kul?! Det går inte att beskriva, det går inte att förklara, det går inte..!

Hela sommaren har man levt utefter; ingen stress, (föruom när man fick kuta till jobbet), ingen dagsuppfattning, varje dag var lördag, ingen verklighetsuppfattning, du levde bara livet och tog minut för minut som det kom! Bara levt dag för dag och levt livet fullt ut! Nu är man tillbaka hemma, tillbaka i Verkligheten! Jobbigt till en början, sagta men säkert börjar man vänja sig... men en sak är säker, vi ses nästa år igen!

Sommaren 2009, Bulgarien, Sunny Beach, Den Glade Viking, STAFF 2009 - all min kärlek till ER!
Vi ses nästa år! Can't wait!

Inga kommentarer: